Retourbeleid

  • Gedragen items worden niet teruggenomen.
  • Items met vlekken of parfum worden niet aanvaard.
  • Bestaande labels aan de goederen mogen niet ontbreken.
  • Retourneren kan binnen de 14 dagen en dit vanaf de eerste aanbieding van je pakket door de postbode of aflevering in het postpunt. Een retour aanmelden doe je binnen de 7 werkdagen via info@qomso.be.

Wanneer we je pakketje later in ontvangst nemen kunnen we niet overgaan tot een terugbetaling. We kunnen je item(s) wel opnieuw opsturen maar deze extra kosten nemen we niet voor onze rekening.

  • Retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Retourneren is op eigen verantwoordelijkheid.
  • Giftcards worden niet geruild.
  • Items aangekocht met een tegoedcode (van een waardebon bijvoorbeeld) kunnen niet terugbetaald worden. Deze kunnen enkel geruild worden.
  • Solden items worden niet geretourneerd.
  • Items die online aangekocht zijn, worden online geretourneerd. Wanneer je voor afhalen koos, kan je de items ook tijdens afhaalmomenten retourneren.
  • Fouten of gebreken worden binnen de 48 uur gemeld via info@qosmo.be.

Hoe Retourneren?

  • Je kan je retour aanmelden via info@qosmo.be. Een retour aanmelden doe je binnen de 7 werkdagen.
  • We raden aan om je pakketje goed te verpakken (originele verpakking te hergebruiken indien mogelijk) en zeker te zijn dat de verpakking waterdicht is.
  • We raden aan je items verzekerd terug te sturen aangezien Qosmo is niet verantwoordelijk is voor eventueel verlies van je retourpakket.
  • We betalen je retour terug binnen de 14 dagen (na ontvangst) in vorm van een waardebon.

Retouradres
Qosmo
Bredestraat 40D
2223 Schriek
België

© 2024, Qosmo. All rights reserved. Website made by Crafty